دیدگاه‌ها

برای ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری‌تان شوید.
من برای کار از مرورگر لپ‌تاپ استفاده می‌کنم. روی دو مرورگر کروم و موزیلا امتحان کردم که موفق نشدم. صفحه‌ای که شما کار می‌کنید انگلیسی است و در گوشه سمت راست کادر جست‌و‌جو پرچم آمریکا دیده می‌شود. کنوا روی سیستم من با اینکه زبان مرورگر انگلیسی است به زبان فارسی نمایش داده می‌شود. دو نمونه عکس می‌فرستم لطفا ملاحظه کنید.

Responsive image
و این هم تصویر از صفحه طراحی

Responsive image
لطفاً‌ با فیلترشکن یا بدون فیلترشکن هم امتحان کنین. برای من سایت بدون فیلترشکن باز می‌شه، ولی ممکنه اینترنتی که شما استفاده می‌کنین نیاز به فیلترشکن داشته باشه. پرچم آمریکا هم به این دلیل دیده می‌شه که زمان ضبط فیلم بنا به عادت، فیلترشکنم وصل بوده.

برای استفاده از نسخۀ انگلیسی سایت، طبق عکس از سمت چپ بالای صفحه وارد بخش تنظیمات بشین و زبان رو تغییر بدین.

Responsive image
سلام. من طی این دوره با سایت کنوا شدم. این آموزش بدون ارائه توضیح پیشینی درباره این سایت شروع شد. صفحه من در این سایت برخی تفاوت‌ها با صفحه شما دارد، جز این طی ثبت‌نام متوجه شدم که یک ماه می‌توانم استفاده رایگان کنم، علاوه بر این ابزارهای طراحی این سایت برای من کار نمی‌کنند و مدام اخطار می‌دهد. اینترنت را بررسی کرده‌ام مشکلی ندارد. متاسفانه من در همین قسمت اول، یعنی درج عکس در اسلایدها هم مانده‌ام. راهنمایی دارید؟

سلام به شما.
از سایت کنوا تو دو حالت می‌تونیم استفاده کنیم. یک حالتش پولیه و یک حالتش رایگانه. برای استفاده از حالت رایگانش، فقط کافیه توی سایت ثبت‌نام کنین. همیشگیه و محدودیت زمانی‌ای نداره. همۀ آموزش‌های این دوره هم توی حالت رایگان کنوا آماده شدن. لطفاً‌ از اون پیغامی که دریافت کردین و گفته فقط می‌تونین یک ماه از کنوا استفاده کنین یه عکس برام بفرستین تا بیشتر بتونم راهنمایی‌تون کنم.
سایت کنوا همیشه در حال به‌روزرسانیه و ظاهرش خیلی سریع تغییر می‌کنه. اگر گزینۀ Photos رو توی نوار ابزار سمت چپ نمی‌بینین، گزینۀ Apps رو بزنین و اونجا Photos رو پیدا کنین.
لطفاً دقیق‌تر بگین چه ابزاری براتون کار نمی‌کنه و چه خطایی می‌ده تا راهنمایی‌تون کنم.

Responsive image
متشکرم از پاسختان. یک بار دیگه ثبت‌نام کردم این دفعه پیام برای دوره محدودیت زمانی یک‌ماهه نداد.
بله تصویر و بقیه ابزارها را با بررسی سایت پیدا کردم منتها ابزارهایی که خودتان در بالا تصویرش را قرار دادید هیچ‌کدام برایم کار نمی‌کنند، یعنی باز نمی‌شوند تا تمرین کنم. روی هرکدام که می‌زنم بعد از مدتی انتظار می‌نویسد خطا از طرف ما رخ داده بعدا امتحان کنید. اینترنتم مشکلی نداره چون به راحتی ویدیوهای یوتیوب و اینستاگرام را نگاه می‌کنم، نمی‌دانم مشکل کجاست ولی در مرحله ساخت پست چند‌اسلایدی مانده‌ام چون امکان تمرین ندارم.

احتمالاً سایت براتون کامل لود نمی‌شه. پیشنهاد می‌کنم:
۱. از کامپیوتر یا لپتاپ استفاده کنین،
۲. بدون فیلترشکن یا با فیلترشکن دیگه‌ای امتحان کنین،
۳. از مرورگر دیگه‌ای استفاده کنین،
۴. اگر می‌خواین با موبایل کار کنین، اپلیکیشن کنوا رو نصب کنین یا اگر الان از اپ استفاده می‌کنین سایتش رو توی مرورگر باز کنین.
این مشکل باید موقتی باشه و امیدوارم زودتر درست بشه و بتونین دوره رو ادامه بدین.