در این درس، باهم آشنا می‌شویم، مباحث دوره را مرور می‌کنیم، یاد می‌گیریم چه نوشته‌هایی دربارۀ کتاب‌ها وجود دارد و با مرور آشنایی بیشتری پیدا می‌کنیم.

دیدگاه‌ها

برای ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری‌تان شوید.
با سلام ، خیلی ممنون از خانم دهکامه گرامی. با آرامش و بسیار کاربردی توضیح می‌دهید.🙏🌻

سلام. ممنونم آزیتا جان. :)

خیلی قشنگ توضیح می‌دید. ممنونم.

ممنونم رزا جان :)

سلام. با توجه به اینکه گفتید در معرفی کتاب هم ممکنه از نمودار و نقشۀ ذهنی هم استفاده کنیم،‌ در زمان استفاده از این‌ها و موارد دیگه ممکنه معرفی عمیق‌تر از مرور بشه؟

سلام محمد. همانطور که در جلسهٔ پیش گفتم بله اگر از این موارد استفاده کنیم معرفی ما عمیق‌تر می‌شود.

سلام و ادب. با توجه به تعریفی که در جدول آمده بود،‌ ممکنه در معرفی، کتاب را هم به صورت مختصر نقد کنیم یا اینکه نتیجۀ داستان را فاش کنیم؟ ممنون

سلام محمد. در معرفی هم نباید پایان داستان را فاش کنیم. این کار را فقط برای خلاصه نویسی انجام می‌دهیم.
کم پیش می‌آید که یک معرفی کتاب حاوی نقد باشد. چون اغلب فقط «معرفی» می‌کند.

سلام وقتتون به خیر. من روژین یاسینی هستم و متاسفانه به دلیل تداخل زمانی کلاس‌های دانشگاهم با جلسه‌ی اول نتونستم داخل کلاس آنلاین باشم.تا الان تقریبا نصف جلسه‌ی اول رو دیدم.امکانش هست راهنمایی کنید که برنامه‌ی زمانی کلاس به چه صورته و لینک ورود به کلاس رو دوباره برام ارسال کنید؟ و اینکه داخل کلاس به گروه تلگرامی اشاره شد ، هنوز کامل ندیدم اما اگه گروهی هست ممکنه من رو هم اد کنید؟ خیلی ممنونم.

سلام روژین جان. امیدوارم خوب باشی. هیچ اشکالی نداره. اگر ویدیو رو (در همین لینک) ببینی کفایت می‌کنه. یک تمرین کوچک داریم که تا فردا انجام بدهی عالی می‌‌شه. فردا ساعت شش سر کلاس می‌بینمت :)
راستی یک گروه تلگرام هم داریم که لینکش برایت ایمیل شده. حتما عضو بشو. منتظرت هستم.