در این درس یاد می‌گیرید که در نرم‌افزار وردفست چطور از پروژه‌تان یک خروجیِ متنیِ دوزبانه بگیرید و در قالب متن عادی برای سفارش‌دهنده ارسال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری‌تان شوید.
سلام استاد وقت بخیر
طبق ویدیو تلاش کردم فایل پروژه ایجاد کنم چند بار اول بعد ازآنالیز تمام فایلها به حالتfailبود. پاک کردم تا مجدد امتحان کنم حالا بعد از انتخاب فایلها ،صفحه قفل میشه پایین نمیره تا دکمه نهایی را بزنم.یه جورایی انگار صفحه قفل میشه. یک سوال دیگه قسمتی که انتخاب میکنم کجا ذخیره بشه باید روی دکمه کنسل کلیک کنم؟

سلام. وقت شما هم به‌خیر. اگر صفحه قفل می‌شه، ممکنه مشکل از سیستم شما باشه. البته امکان داره با حذف برنامه و نصب مجددش، مشکل مرتفع بشه.

بله استاد یه فایل دیگه امتحان کردم درست بود ، مشکل خروجی قبلی هم این بود که من به جای فایل txlf فایل word را import میکردم و بعد که خروجی میگرفتم اینجوری میشد . سپاس از پاسخگوییتون 🙏

استاد خروجی که من گرفتم اصلا شبیه چیزی که شما گرفتین نیست
ترجمه فارسی در ستون روبه‌رو قرار نگرفته بلکه زیر همون متن انگلیسی ترجمه فارسی هم هست .
میشه لطفا بفرمایید ایراد از کجاست
ممنونم

پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه مدرس بهتر متوجه مسئله‌تان شود، یک اسکرین‌شات از صفحه‌تان بگیرد و بعد از زدن «پاسخ»، از طریق دکمۀ «پیوست کردن تصویر» به دیدگاهتان پیوست کنیدش.

پیوست پرسش راجع به خروجی دوزبانه

Responsive image
سلام. من تا به حال به چنین مسئله‌ای برخورد نکرده‌ام و واقعاً نمی‌دونم دلیلش چیه! اما به احتمال خیلی زیاد، یکی از مراحل را آنگونه که در ویدئو توضیح داده‌ایم نرفته‌اید. پسشنهاد می‌کنم یک فایل دیگه را امتحان کنید ببینید آیا باز در خروجی به مشکل برمی‌خورید.