دورهٔ صفحه‌آرایی در وُرد ما را به صفحه‌آرای حرفه‌ای تبدیل می‌کند تا کتاب‌هایی چشم‌نوازتر و خواندنی‌تر آماده کنیم. بیایید با دقت و سرعت و کیفیت بیشتر صفحه‌آرایی کنیم.

دیدگاه‌ها

برای ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری‌تان شوید.
طرح قلم 8-11-1401
سلام، وقت بخیر؛
تشکر که از این دوره مطلعم کردید و کد تخفیف را در اختیارم گذاشتید.
ممنون میشم ویدئوها را برای دانلود در اختیارم بگذارید تا زمان‌هایی هم که به اینترنت دسترسی ندارم بتونم از دوره استفاده کنم.
انشاءالله همیشه پایدار و موفق باشید.

یادِمی 8-11-1401
سلام به شما

چقدر خوشحالیم که دوره‌های عرضه‌شده بر بستر یادِمی را مفید می‌بینید و دوستشان دارید و در آن‌ها شرکت می‌کنید.

پیشنهاد دوره و تخفیف به‌صورت خودکار و توسط الگوریتم هوشمندِ یادِمی و به‌دلیل اینکه فعالیت و یادگیری داشته‌اید برایتان ارسال شده.

لطف بفرمایید درخواست دانلود ویدئوهای دوره را ازطریق قسمت پشتیبانیِ یادِمی مطرح کنید. قسمت دیدگاه‌های هر درس مخصوص پرسش و پاسخ دربارۀ محتوای درس است.
لینک صفحۀ پشتیبانی در بالای همین صفحه در دسترستان است.

سلام. وقت به خیر
ضمن تشکر از تدریس خوب شما استاد ارجمند.
بنده هم زمان با گرفتن دوره ها شروع به اعمال آن در کارهام کردم، ولی متاسفانه به مشکل برخوردم. عنوان یک فصل و صفحه آن همچنان تا انتهای فصل تکرار شده.
برای حذف سکشن اضافه هم صفحات زوج پشت یر هم اومده و صفحه فرد اصلاً حذف شده.
مشکل دیگرم اینه که ناشر گفته عکس ها کیفیت مطلوب را ندارند.
ممنون می شم اگه راهنمایی بفزمایید.

سلام دوباره به شما.
۱. کار خوبی کرده‌اید. دوره را باید همین طور پیش بروید.
۲. لطفاً هر مشکل را داخل یک دیدگاه مطرح کنید و تا حد امکان، تصویر هم بگذارید که ببینم چه شده.

۳. متوجه نشدم برای عنوان فصل در سرصفحه چه‌ کرده‌اید. لطفاً زیر درس مربوط به سرصفحه یادداشت بگذارید و توضیح بیشتری بدهید. خب عنوان فصل باید تا انتهای همان فصل در سرصفحه تکرار شود. شاید منظورتان این است که صفحۀ عنوان با صفحات داخلی متفاوت نشده است. خب باید تیک different first page را بزنید.
۴. همۀ سکشن‌های اضافه را با paragraph mark ریپلیس کنید و دوباره سکشن‌بندی بفرمایید.
۵. تصاویر باکیفیت بالا داخل فایل ورد قرار دهید و هنگام پی‌دی‌اف‌ساختن، کیفیت را پایین نیاورید یا با پی‌ای‌دف‌سازهایی مثل Adobe acrobat پی‌دی‌اف بسازید که بتوانید بیشتر کیفیت را انتخاب کنید.

ادامه هم دارد؟

سلام و ادب. تدوین و انتشار درس‌های این دوره ادامه دارد و اندک‌اندک درس‌های جدید در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این دوره پنج فصل دارد که تاکنون فقط دو فصل آن منتشر شده است.